Protocol si organizare de evenimente

Daca aveti nevoie de asistenta pentru organizarea reusita a unei intalniri sau eveniment, vom fi foarte bucurosi sa discutam cu dumneavoastra acest lucru si sa ducem la bun sfarsit cele convenite.  

Echipa noastra este specializata in organizarea de evenimente si vom fi alaturi de dumneavoastra pentru a ne asigura de reusita evenimentului, pana la cel mai mic detaliu, prin planificare, organizare si coordonare.   Suntem pregatiti ca experienta pe care o avem sa o folosim pentru necesitatile imediate ale fiecarui client.  

Adria Grup ofera servicii complete de organizare, transformand ideile dumneavoastra in experiente unice, cu un continut placut, inovativ si convingator, pe care persoanele implicate il vor remarca pe durata intregului eveniment. Alegand serviciile noastre de organizare de evenimente puteti fi siguri de rezultate!  
Ce facem?  
  • Dezvoltam concepte personalizate pentru fiecare eveniment.
  • Propunem si alegem impreuna cea mai potrivita locatie pentru evenimentul dvs.
  • Definim conceptul grafic ce va fi folosit pentru toate materialele necesare evenimentului.
  • Creem solutii pentru amenajarea locatiei in concordanta cu specificul evenimentului.
  • Completam toate elementele necesare evenimentului: materiale promotionale, cadouri, etc.
  • Asiguram echipe suport pentru:
    • protocolul salilor de intalniri (amenajare sali, asigurare consumabile, bauturi racoritoare, fructe, dulciuri);
    • protocolul zonelor de receptie (intampinare oaspeti, dirijare catre locurile de eveniment);
  • Asiguram servicii de catering.
  • Coordonam si urmarim buna desfasurare a intregului eveniment.
  • Oferim servicii de curatenie inainte si dupa eveniment, precum si servicii de paza si securitate.