Protocol şi organizare de evenimente

Dacă aveţi nevoie de asistenţă pentru organizarea reuşită a unei întâlniri sau eveniment, vom fi foarte bucuroşi să discutăm cu dumneavoastră acest lucru şi să ducem la bun sfârşit cele convenite.   Echipa noastră este specializată în organizarea de evenimente şi vom fi alături de dumneavoastră pentru a ne asigura de reuşita evenimentului, până la cel mai mic detaliu, prin planificare, organizare şi coordonare.   Suntem pregătiţi ca experienţa pe care o avem să o folosim pentru necesităţile imediate ale fiecărui client.   Adria Grup oferă servicii complete de organizare, transformând ideile dumneavoastră în experienţe unice, cu un conţinut plăcut, inovativ şi convingător, pe care persoanele implicate îl vor remarca pe durata întregului eveniment. Alegând serviciile noastre de organizare de evenimente puteţi fi siguri de rezultate!   Ce facem?  
  • Dezvoltăm concepte personalizate pentru fiecare eveniment.
  • Propunem şi alegem împreună cea mai potrivită locaţie pentru evenimentul dvs.
  • Definim conceptul grafic ce va fi folosit pentru toate materialele necesare evenimentului.
  • Creem soluţii pentru amenajarea locaţiei în concordanţă cu specificul evenimentului.
  • Completăm toate elementele necesare evenimentului: materiale promoţionale, cadouri, etc.
  • Asigurăm echipe suport pentru:
    • protocolul sălilor de întâlniri (amenajare săli, asigurare consumabile, băuturi răcoritoare, fructe, dulciuri);
    • protocolul zonelor de recepţie (întâmpinare oaspeţi, dirijare către locurile de eveniment);
  • Asigurăm servicii de catering.
  • Coordonăm şi urmărim bună desfăşurare a întregului eveniment.
  • Oferim servicii de curăţenie înainte şi după eveniment, precum şi servicii de pază şi securitate.